Συχνές ερωτήσεις

Η παραγγελία σας εφόσον έγινε μέχρι τις 12.00 θα πρέπει να καταφτάσει σε εσάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα αν είστε Αθήνα, εκτός από νησιωτικούς προορισμούς και μερικές περιοχές της Ελλάδας που σε μερικές περιπτώσεις χρειάζεται 2 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δεν την έχετε παραλάβει στους αναφερθείσες χρόνους αυτό μπορεί να οφείλετε στην εταιρεία Courier ή σε έλλειψη κάποιου από τα προϊόντα που αγοράσατε.

Σε κάθε περίπτωση εσείς λαμβάνετε ενημερωτικό email με την κατάσταση της παραγγελίας σας

1. Εκρεμμεί : Η παραγγελία σας έχει γίνει επιτυχώς.

2. Επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας : Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και ελέγχουμε τα στοιχεία σας.

3. Προετοιμάζουμε την παραγγελία σας : Σε αυτό το στάδιο συλλέγουμε τα προϊόντα για να προχωρήσουμε στην τελική αποστολή, εάν καθυστερεί η παραγγελία σας να πάει στο στάδιο 4. σημαίνει πως περιμένουμε ανεφοδιασμό από κάποιο προϊόν ώστε να συμπληρώσουμε την παραγγελία σας και να προχωρήσουμε στο στάδιο 4.

4. Απεστάλη: Η παραγγελία σας έχει δοθεί στην εταιρεία Courier ή Μεταφορική για την αποστολή της.

Το Site μας ελέγχεται καθημερινώς από εταιρεία για την διασφάλιση του από επιθέσεις, διαθέτει επίσης πιστοποιητικό ασφαλείας SSL 256 bit εφάμιλλο αυτών των τραπεζών. Έτσι όλα τα στοιχεία σας αποστέλλονται σε κωδικοποιημένη μορφή 256 bit.

Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι ο κωδικός ασφαλείας CVV2 της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στο σύστημα για να είσαστε 100% σίγουροι για την ασφάλεια σας.

Μπορούμε να δεχτούμε Visa και Master Card όλων των τραπεζών και χωρών.

Όταν κάνετε είσοδο στο site μας στο πάνω μέρος εμφανίζετε ο λογαριασμός σας, κάνοντας κλικ επάνω του εμφανίζετε το μενού όπου επιλέγοντας το Προφίλ μου μεταφέρεστε στην κεντρική σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να αλλάξετε μεταξύ άλλων και το όνομα σας .

Αποστείλετέ μας στο Fax (2251084581 ή 2251082497) το έντυπο εγγύησης που συνοδεύει το κάθε μηχάνημα, συμπληρωμένο.

Είχα κάνει την αγορά 11 Απριλίου και η δεύτερη δόση μου εισπράχθηκε 10 Μαΐου, γιατί μία μέρα νωρίτερα ?

Η τράπεζα προχωράει στην είσπραξη των δόσεων κάθε 30 ημέρες, εάν η 30η μέρα είναι αργία εισπράττεται την αμέσως προηγούμενη εργάσιμη ημέρα, έτσι για παράδειγμα εάν η 30 ημέρα πέσει Σάββατο ή Κυριακή τότε η δόση εισπράττεται την Παρασκευή. Αυτή είναι η πολιτική της τράπεζας στην οποία το kas.com.gr δεν φέρει καμιά συμμετοχή για την διαμόρφωση της.

Είμαι στην διαδικασία αγοράς και παρατηρώ μια ελαφριά καθυστέρηση στο φόρτωμα των σελίδων, γιατί?

Κατά την διαδικασία αγοράς έχετε περάσει σε περιβάλλον encryped 256 bit για να δώσετε τα στοιχεία σας με πλήρη ασφάλεια, αυτό επιφέρει μία ελαφριά καθυστέρηση στο φόρτωμα της σελίδας.

Μένω στην Κύπρο και θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να παραγγείλω!

Η αποστολή στην Κύπρο μπορεί να γίνει αλλά δεν ισχύουν οι κανόνες υπολογισμού μεταφορικών εξόδων όπως στην Ελλάδα, θα πρέπει να μας καλέσετε ώστε να σας δώσουμε το ακριβές βάρος και διαστάσεις από τα εργαλεία που θέλετε και κατόπιν μπορείτε είτε να κάνετε έρευνα για την πιο συμφέρουσα αποστολή στην Κύπρο είτε να μας αναθέσετε σε εμάς την έρευνα. Σημειώνουμε πως σε αυτην την περίπτωση δεν ισχύει ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή!

Θέλω συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφοράς, μπορείτε να τα στείλετε με αυτήν?

Η KAS Group έχει ειδική συνεργασία με ορισμένες εταιρείες ταχυμεταφοράς ώστε να επιτύχει την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση για το κόστος αποστολής, κατά συνέπεια η επιλογή άλλων εταιρειών ενδεχομένως να επιφέρει επιπλέον χρέωση.

Δείτε και αυτά